Tvorba
Kompozice a studie

Kompozice

  • Utonulý (pro sólové housle, 1994)
  • Zvony (4 skladby pro klavír, 1994)
  • Snovotříštění (3 kusy pro klavír, 1994)
  • Kafka-fragmente (pro soprán a orchestr, 1994)
  • Vztah pro 2 housle, klavír a cimbál (1995)
  • Zostrovění sluncí (4 kusy pro klavír, 1995)
  • Pavučina (pro orchestr, 1997)
  • Bagately (pro 2 housle, 1994-1998)
  • Scéna o lásce (pro 2 soprány, 2 violy, klavír a cembalo, 1998)
  • Myslím, že dělám jakože... (pro 2 performery, smyčcové kvarteto, klavír a cembalo, 1999)
  • Pískozkožnění (2 věty pro flétnu, housle, violu a klavír, 2000)
  • Zrcadlení (pro klavír, 2000)
  • Vzbarvení (pro klavír a minidisk, 2001)
  • Blumfeld, starší mládenec (komorní opera - libreto Marek Keprt jako koláž z textů Franze Kafky, 2002-2003)
  • 2 krouživá Preludia (pro housle a klavír, 2004)
  • Pět modravých světel hmyzu (pro klavír, 2004)
  • Kde liliosvist svítí (pro klavír, 2005)
  • Za obzorem se polední úhoří žluť (3 kusy pro klavír, 2005)
  • Květ vyškeblování se zhmotňuje na sněhu (4 kusy pro klavír, 2006)
  • Čí kroky opylují trsy chladných vůní nad vodami? (4 variace pro klavír, 2006)
  • Žárovsypostíň (3 kusy pro klavír, 2009)
  • Kudy časokdoul prosvítá (3 kusy pro klavír a cembalo, 2010)
  • Když vážkobdění vychmyřuje svit (3 kusy pro trubku, violoncello a cembalo, 2011)
  • Či vzprůsvitní oblak nevědění? (pro klavír, 2011)
  • Kde hebkoklamy krápní, v jezerozření vane labutěbludí (pro klavír, 2011)
  • ČtverJho chořních dob pro klavír, soprán a orchestr (2013)
  • kde je saša? ... snad mezi námi?... z kterého dýmu vyplní?... a vůbec, je vznášení ještě bdivé? (pro 2 housle, klavír a nahrávku, 2014)
  • v punčošná chvění vRosnívá šáloBdění (pro klavír, 2015)
  • Non omnis, qui crescit a Est méns invida 2 scény pro Saeculum coronatum - operu olomouckých autorů (další autoři: P. J. Rittler, V. M. Gurecký, J. A. Gurecký, A. Neumann, J. Puschmann, J. Vičar, K. Rauerová- Fridrichová, V. Zouhar, T. Hanzlík, 2015)
  • Když vážkobdění vychmyřuje svit 2 (pro klavír, trubku a violoncello, 2016)
  • úMžik sypkých výšek zvnitřni (pro klavír, trubku, violoncello a theremin, 2016)
  • neodvábnivá solnatění modři (pro housle, violu, violoncello a klavír, 2016)
  • hláskoPelní a špitoCudní (pro 8 hlasů, violoncello a preparovaný klavír - prostorová kompozice, 2017)
  • či vzprůsvitní oblak nevědění (verze 2017)
  • Čí kroky opylují trsy chladných vůní nad vodami? (verze 2018)

Studie

  • Skrjabins Farb-Ton Zuordnungen im Umfeld ähnlicher synästhetischer Bestrebungen in der Kunst seiner Zeit. In:Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Philosophica - Aesthetica, Musicologica2001, s. 127-150. ISSN 1212-1193
  • Die Sphäre des transzendentalen Bösen im Werk Alexander Skrjabins. In: Sacrum und Profanum in der Musik des 20. Jahrhunderts. 9. internationales Symposium im Rahmen des Festivals Melos-Ethos. 2008, s. 193-204. ISBN 978-80-88884-92-7
  • K hudebnímu ztvárnění Skrjabinových filosofických konceptů. In: Struny mysli. Marek Petrů at al. eds., ISBN 978-80-7225-302-9. Montanex Ostrava 2009, s. 378-382
  • Akkordstrukturen in den Kompositionen von Skrjabins mittlerer Schaffensperiode. In: Musicologica Olomucensia,10/2009, s. 59-78. ISSN 1212-1193
  • Akkordbeziehungen und Funktionsfolgen in den Kompositionen von Skrjabins mittlerer Schaffensperiode. In:Musicologica Olomucensia, 11/2010, s. 43-57, ISSN 1212-1193.
  • K hudebnímu ztvárnění symbolu "letu" ve skladbách A. N. Skrjabina. In: Musicologica Olomucensia, 19/2014, s. 29-40. ISSN 1212-1193
  • K symbolu touhy a jeho hudebnímu ztvárnění v klavírních skladbách Alexandra Skrjabina. In: Musicologica Olomucensia, 20/2014, s. 47-60. ISSN 1212-1193
  • K periodizaci tvorby Alexandra Nikolajeviče Skrjabina. In: Jamusica 2/2017, http://jamusica.jamu.cz/?p=415
  • Problematika zla v tvorbě Alexandra Nikolajeviče Skrjabina. In: Musicologica Olomucensia, 25/2017, s. 78-97